پالاز موکت Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

این نوع موکت ها به دلیل دوام و استحکام بالا، برای اکثر فضاها، از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق کار و فضاهای پرترددی مثل هتل و نمایشگاه مناسب هستند. به خصوص که یکی از مزایای مهم این نوع موکت ها تمیز کردن بسیار آسان آن است. چون ساختار آن به گونه‌ای است که مایعات یا آلودگی ها به داخل موکت رسوخ نمی کند و بنابراین راحت‌تر هم تمیز می‌شود.

دفتر مرکزی: تهران، خیابان شریعتی، مابین خیابان میرداماد و ظفر، کوچه زرین، پلاک ۳۵، طبقه سوم

از دیگر محصولات ما موکت ظریف مصور می باشد که می توانید مشاهده کنید.

3x3 متر 3x4 متر 3x5 متر 3x6 متر 3x7 متر 3x8 متر 3x9 متر 3x10 متر 3x11 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر

فرش پوست و چرمفرش دستباف عشایریگبه دستبافتابلو فرش دستباففرش مدرن دستبافکناره دستبافگلیم دستباففرش کلاژ چهل تکه دستبافپاف و مفرش دستبافگلیم و سفره کردی

طوسی روشن کرم بژ نسکافه موکت ای موشی استخوانی نمایش بیشتر

موکتها به صورت کلی به ۳ روش تولید می شوند. برخی از این روشها کماکان یادآور روشهای کهن تولید دستبافها و زیر اندازهای سنتی است و برخی نیز با توجه به پیشرفتهای حاصل شده در صنعت نساجی جهت افزایش سرعت تولید،افزایش کیفیت،کاهش هزینه و … ایجاد شده اند.

موکت لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود

تنوع موکت طرح و رنگ ایجاد شده در انواع موکت تا حد زیادی تمامی سلیقه‌ها را در بر می‌گیرد. در انتخاب انواع موکت برای اتاق خواب، پذیرایی و اتاق کودک باید رنگ، طرح و نوع موکت مورد توجه قرار گیرد.

تهران، سیدخندان، سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی، پلاک ۷۵۳

شاید با شنیدن اکریلیک ظاهر پشمی در موکت برایتان تداعی شود. ولی به این نکته توجه داشته باشید که نخ های ریسیده شده با الیاف اکریلیک از شفافیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند و زیبایی خاصی می توان در آن ها دید که تقریبا شبیه پشم می باشد.

ایتالیا بلژیک کره چین انگلیس نمایش بیشتر

موکِت های طرح دار همواره بیشترین تقاضا را در بین عموم داشته و عل آن نیز همین طرح های زیبا و منحصر بفرد می‎باشد.

برخی از کودکان سیستم تنفسی حساسی داشته و یا از آلرژی های پوستی رنج می‌برند؛ بنابراین برای کفپوش اتاق این کودکان باید از موکِت هایی استفاده کرد که پرزدهی نداشته و آلرژی زا برای پوست نباشند.

Report this wiki page